biuras@alytausvsb.lt (8 315) 51 653

Naujienos

2020-07-09

   Siekiant išvengti ligų, kurios gali atsirasti dėl chaotiško kvėpavimo, reikia skirti laiko taisyklingam kvėpavimui. Gimęs kūdikis kvėpuoja pilviniu kvėpavimu, tai pats efektyviausias ir geriausias kvėpavimo būdas, kurio metu įkvepiamas didesnis deguonies kiekis ir iškvepiamas didesnis anglies dioksido kiekis, nes kvėpavimas yra gilus ir naudojamas didesnis plaučių tūris, tokio kvėpavimo galime išmokti visi.

Skaityti plačiau
2020-07-01

Prasidėjus vasarai ir maudymosi sezonui - tiriamas maudyklų vanduo, kad gyventojai galėtų naudotis vasaros malonumais nekenkdami savo sveikatai.

Skaityti plačiau
2020-06-22

Meningokokinė infekcija - tai ūmi bakterinė infekcija, kuri kliniškai gali pasireikšti įvairiomis formomis: nuo lengvo rinofaringito (slogos) iki meningoencefalito arba žaibinio meningokokinio sepsio. Apie šią ligą plačiai kalbama ir jos bijomasi dėl sunkių jos formų, kurios neretai baigiasi mirtimi ar sunkiomis komplikacijomis.

Skaityti plačiau
2020-06-19

Grūdinimas – tai vienas iš sveikatos stiprinimo būdų, kuris vaikystėje yra itin svarbus. Aplinka, kurioje vaikas gyvena, žaidžia, sportuoja, išdykauja, nėra pastovi, ji visą laiką kinta. Jeigu vaikas nėra užsigrūdinęs ir susiduria su stipresniu aplinkos poveikiu (pvz. šaltesnis oras ar vanduo), negu tas prie kurio yra pripratęs, jis gali susirgti. Profilaktinių priemonių taikymas nuo ankstyvo amžiaus turi didelę reikšmę fizinei ir emocinei sveikatai bei padeda sumažinti sergamumą.

Skaityti plačiau
2020-06-19

Lietuvoje  vasara yra trumpa ir saulėtų dienų nėra daug, todėl joms atėjus skubėkime gaudyti saulės spindulius. Jie sužadina įvairias teigiamas žmogaus organizmo reakcijas: veikia  mūsų nuotaiką, grūdina organizmą ir gerina bendrą savijautą. Vitaminas D arba kalciferolis yra vienas iš svarbiausių vitaminų, dar vadinamas – „saulės“ vitaminu. Net iki 90 procentų vitamino D mes gauname iš ultravioletinių saulės spindulių. Vasarą šio vitamino mūsų odoje pasigamina daugiausiai. Norint gauti pakankamą vitamino D kiekį, saulėje kasdien reikia pabūti iki 30 minučių. Tačiau vitaminas D ilgai neužsilaiko organizme, jau po poros savaičių jo atsargas vėl reikėtų papildyti. Taigi, kuo dažniau mes būsime saulės šviesoje gryname ore, tuo daugiau pasigamins vitamino D, o mes  jausimės geriau ir būsime sveikesni.

Skaityti plačiau
2020-06-18

Prasidėjus vasarai bei maudymosi sezonui, kiekvieną mėnesį norint užtikrinti saugumą yra tiriama Alytaus Mažojo ir Didžiojo Dailidės ežerų maudyklų vandens kokybė.

Skaityti plačiau
Kaip vertinate teikiamų paslaugų kokybę?
sveika mokykla 20 metų