biuras@alytausvsb.lt (8 315) 51 653

Kaip valdyti stresą COVID-19 protrūkio metu?

2020-04-01

Šiuo metu kiekvienas iš mūsų, ar tai būtų vaikas, ar suaugęs asmuo, ar senjoras, išgyvename laikotarpį, kokio dar neesame patyrę. Mintys kaip pasirūpinti maistu, vaistais, vaikų mokslais, kaip suderinti darbą nuotoliniu būdu, arba kaip išgyventi, kai šiuo metu neturime galimybės dirbti, vyrauja mūsų kasdienybėje. Netikėtai pasikeitusi situacija šalyje ir pasaulyje bei nerimas dėl ateities, kiekvienam iš mūsų gali kelti stresą. Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) pataria rūpintis savo bei vaikų emocine ir fizine sveikata, kad net šiuo sudėtingu laikotarpiu išliktume sveiki.

 

Reakcija gali būti įvairi

 

Psichologų teigimu, šiuo metu išgyvenamos emocijos gali būti labai įvairios: nuo baimės, nerimo iki pykčio ar džiugesio periodų. Kiekviena reakcija į susidariusią situaciją yra toleruotina, būtent dėl to, kad tai situacija, kuri yra nauja ir nepatirta iki šiol. Patarimai, kaip išgyventi nerimą, stresą šiuo laikotarpiu vieniems gali pagelbėti, kitiems – atvirkščiai – neduoti jokios naudos ir be profesionalios pagalbos galime tiesiog neišsiversti. Kiekvienas individualiai išgyvename nerimą ir ieškome būdų kaip valdyti stresą epidemijos metu. Tai priklauso nuo mūsų būdo, įpročių ir pomėgių.

 

Rekomendacijos kaip valdyti stresą COVID-19 protrūkio metu

 

Psichologai, psichiatrai ir Pasaulio sveikatos organizacija pataria:

 

Kaip vertinate teikiamų paslaugų kokybę?
sveika mokykla 20 metų