biuras@alytausvsb.lt (8 315) 51 653

Nemokami fizinio aktyvumo užsiėmimai vasaros sezonu.

2021-06-03

     Suaugusiems, 18-64 metų amžiaus asmenims Pasaulio sveikatos organizacija rekomenduoja per savaitę įtraukti 75-150 minučių (1-2,5h) vidutinio intensyvumo fizinio aktyvumo, taip pat bent 2 kartus per savaitę reikėtų atlikti raumenų stiprinimo pratimus.

 

     Vyresniems nei 65 metų asmenims rekomendacijos atitinka prieš tai pateiktos amžiaus grupės, taip pat reiktų užsiimti pratimais skirtais griuvimų prevencijai.

 

     Vasarą, ypač esant geriems orams turime daugybę veiklų kuriomis norime užsiimti ir nors judame daugiau nei žiemos sezonu, koncentruoto fizinio aktyvumo nereikėtų pamiršti, tuo labiau, kad šiltuoju sezonu galime tai daryti lauke! Sportas ryte, puikus būdas neprarasti disciplinos ir užtikrinti, kad sportas mūsų gyvenime išliks.

     Sportuojant ryte pabudiname organizmą ir suteikiame jam energijos dienai. Stipriname raumenis, geriname širdies bei kvėpavimo sistemos darbą. Fizinis aktyvumas gerina psichologinę būklę, be to įrodyta, kad mūsų miegas tampa geresnis.

 

     Kviečiame prisijungti prie rytinių mankštų ir judėti kartu!

 

 

Kaip vertinate teikiamų paslaugų kokybę?
sveika mokykla 20 metų